Tuesday, April 17, 2007

************ رؤياكم للجمال ***********

ملحوظه هامه:هذه الاغنيه اهديها لشخص عزيز عليا جدا ذهب عنى كنت أانس به فى هذا العالم..ولهذا ستظل هذه الاغنيه حتى يعود او اغلق المدونه..مع اعتذارى للجميع





اجمــــل فستــــــــان


اجمــــل عارضه





اجمـــــــل فستــــــــــــان فرح




الترتيب العام لاجمل فستان :
اولا- 8
ثانيا-2,7,21
ثالثا-13,19
رابعا-1,6,10,17,18,20,22
خامسا-3,4,25,26
سادسا-5,9,11,12,14,15,16,23,24,27,28

اجمل عارضه:
العارضه رقم 2

اجمل فستان زفاف:
الفستان رقم 26

اشكر كل من شارك مع العلم انه من وجهة نظرى انا الشخصيه ان كل من احتار فى الاختيار فهو نفس موقفى ذلك انى انهم على مستوى من الرقه والجمال فى ان احدد شىء بعينه وذلك نظرا لحبى لكل جميل شكرا لكم للمشاركه والى لقاء اخر مع كل جميل

10 comments:

Ahmed Shokeir said...

نتيجة الإستقصاء واقعية جدا واقرب ماتكون لتقديري الشخصي خصوصا فستان الزفاف

فكرة مبتكرة فعلا

تحياتي

hosnysoliman said...

العزيز احمد شقير
سعدت بالزياره والتعليق

gohayna said...

انا قبل ما اعلق

انا مش مصدقه او مش فاهمه الي قريته

يعني ايه هتقفل المدونه يا سيدي العزيز

بجد صعب الي بتقوله دا

ومش صعب وبس

اكدلي علشان انا بحاول اكدب عنيا

صحيح الي هتعمله دا؟

سيدي انا لا اتصور عالم التدوين دون مدونتك ودون تعليقاتك الراقيه والتي تزين كل موضوعاتنا

انا متخيلش بوست ليا من غير وجد تعليقك بجانبه

ارجوك سيدي العزيز ان تعدل عن قرارك

وعن نفسي انا بناشد باعلي صوتي وبرجو من الشخص الي غاب عنك انه يرجعلك علشان ميحرمناش منك

بجد حرام والله

هستناك توضحلي الله يخليك

تحياتي

hosnysoliman said...

جى جى ابدا انا معاكم باذن الله..ولكن صديق عزيز عليا ارجو انه يسمع ندائى..المدونات دى مع انها صفحه مفتوحه على الكل وللكل ولكنها فى الاخر بتتلخص لمجموعات متوافقه مكمله لبعضها البعض..ويعز عليا ان الواحد يفقد واحد من المقربين منهم فى هذه الخلاصه..صعب ان الواحد يطير لوحده وكمان مش ممكن يطير من غير اجنحة..وهذه المجموعات اجنحة لبعضها البعض ..واسارب تطير مع بعضها البعض فى تالف وتفاهم
فهمتى الموضوع..ما تخغيش السرب لسه فيها طيور بطير معاكى..وانا معاهم باذن الله

Amyra said...

أستاذي العزيز

الفراشة الجميلة هي التي كسبت ...عادة لا أرى الجمال كما يراه الأخرون ...غريب أن يتوافق ذوقي هذه المرة مع الجميع

البحر و الفراشة و الحب...يااااااااااه...و حبو لما يوشوشني

أنا خلاص بطيييير....أستاذي أنا أحب الطيران و ساعات أكون شمشون على نفسي و هذا ليس تعبيري

لست براحلة أنا فقط ابحث عن معالمي لأرجع بما أن المعبد لم يهدم ....فتركته يرمم

تحياتي الخالصة
:)

R.R said...

اه كده ممكن
اما قريت الموضوع كنت هكتب نفس كلام جى جى
بس من ردك عرفت انك مش هتعمل كده فعلا
والله من غير مجامله مدونتك ومشاركتك ليها طابع خاص وبتفرحنا اكتر من اى حد تانى مع احترامى للجميع انا بحسك اب روحى لينا كلنا
ادام الله علينا فنك ومشاركتك
وربنا يقرب البعيد
وعوده الى الموضوع اختيارك راقى طبعا ومفيش حد يقدر يتنيلك كلمه
تحياتى لك استاذنا وابانا الروحى

hosnysoliman said...

ندى
البحر..مالوش اول ولا اخر..قراره طاوى اسراره..ودايما فى الهوا مسافر ولانهايه لمشاوره..
وانا دايما باحترم البحر وعمرى ما خوض فيه ولا فى اسراره ..وعارف انه دايمافى الهوا مسافر ولكن متاكد ان لكل مشوار له نهاية..وعارف ان موجات البحر اذا نظرت ليها لا تلبث كثيرا بل هى تتراجع مع استحياء واضح ويلبس البحر ان يهداء..
اما شمشون فهو شمشون رمز القوة..ورمز لغدر الحبيب..ولم يكن شمشون ليهدم المعبد لو لم يخنه الحبيب..وشمشونا حبه ملؤ قلوب احبابه و معبده قائم فى انتظاره مترمم ومزين باحلى زينات الحب والشوق من الاحباب

hosnysoliman said...

رانيا
هو انا اقدر اسيب اولادى احبائى بس فيه واحد منهم شرد منى وانا تعبان من بعاده وبارجوه انه يرجع لمكانه فى بتنا علشان الونسه تكمل..وهو لامحال راجع و قلبى راجع معاه بالكامل اصله واخد حته منه ..يعن قلبلا لا يعمل بكامل كفأته..لكن انا موجود موجود باذن الله

Reema said...

هي دي اول مرة ادخل هنا
المدونة جميلة فعلا بدون اي مجاملات

وبعلق على الموضوع ده لانه من نقط ضعفي الازياء:( .... الفاشون عموما بتشدني دايما

اسمحللي اقولك ان الكوليكشن اللي موجودة دي عملتلي جنان
:))

بجد تحفة الوان وديزين حتى طريقة عرضها جميلة

احييك على اختياراتك دي
فعلا رائعة

hosnysoliman said...

ريما اهلا وسهلا بيكى شرفتنى المدونه وياريت تتكرر وان زرت المدونه بتعتك على عجل ولكن اعدك بالعوده لها مرة تانيه كان نفسى تقولى ليا ايه اجمل فستان وعارضه وفستنا فرح من وجهة نظرك